Vare som mangler i forsendelsen

Hvis du mangler en eller flere varer i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen og dette ikke skyldes at du har restordre liggende hos oss, har vi egne rutiner for å håndtere dette så enkelt som mulig.
Send en epost direkte til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Denne eposten må inneholde følgende informasjon:
Kundenummer
Ordrenummer
Varenummer på varen som mangler

Lageransvarlig vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rett opp eventuelle feil.

Mottatt feil vare
Har du mottatt en annen vare enn det som er spesifisert på ordre-/leveringsbekreftelsen, sender du en e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. og søker om retur på varen. Beskriv hva som er feil. Du vil motta en epost som bekrefter feilleveringen. Skriv ut bekreftelsen og legg den sammen med varen som skal sendes tilbake så vil vi bytte den så fort vi mottar den. Du vil så motta informasjon for hvordan problemet skal bli rettet så fort som mulig.

Vare skadet under transport
Hvis varen er skadet under transport, skal følgende gjøres.

Du må ta vare på emballasje samt produktene.
Registrerer en retur Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Når du har fått godkjent retur går du til posten med den skadde forsendelsen og emballasjen.
Sammen med posten skriver du ut en skademelding.
Postens skademelding sendes til ovv.no sammen med godkjent retur ifra ovv.no sammen med den skadde varen.


Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng som mindre enn 10 virkedager fra du har fått mottaksmeldingen eller hentet produktet.